Správu a servis ICT poskytujeme na profesionální úrovni již od samého vzniku naší společnosti v roce 1995. Soustřeďujeme se na správu informačních technologií našich zákazníků tak, aby tyto systémy mohli plně využít bez nutnosti se o ně starat. Klíčovým prvkem naší správy ICT je zajištění bezpečnosti nejen dat, ale celé infrastruktury zákazníků.
Poskytujeme komplexní správu ICT (bezpečnost, zálohování, podpora (service desk), hardware, software, spotřební materiál a běžné provozní zajištění). Jsme schopni naše služby poskytovat v rozsahu 24/7 pro life‑critical systémy, ale i jako vzdálený profylaktický monitoring.
V dnešní době není v možnostech jednotlivce nebo firmy kvalitně obsáhnout, rozumět a proniknout do všech specifik činností, které přímo nesouvisí s hlavním předmětem podnikání. Proto vám nabízíme, že starost o vaše IT, jehož bezproblémová funkčnost je dnes zcela nezbytná, převezmeme za vás.
Tím umožníme že vaše společnost vyčlení tuto vedlejší činnost ze svého plného zajištění a bude jí realizovat formou nakupované služby od nás.
Je to tedy určitý druh dělby práce, která ve svém důsledku vede k vyšší efektivitě. Správa ICT tak není zajišťována vlastními zdroji (zaměstnanci, technikou, atp.), ale našimi specialisty.
Tento model vede ke snížení nákladů a k soustředění se na hlavní činnosti firmy, a to v zájmu její konkurenceschopnosti. Přesvědčení, že mít vlastní IT, tak mít vše plně pod kontrolou se mnohdy ukazuje jako nepravdivé, protože často dojde k výpadkům správy ICT v době dovolených, nemocí anebo velmi často při odchodu klíčových zaměstnanců. Často se také stává, že vnitrofiremní IT oddělení si vytvoří vlastní pravidla, návyky a postupy, které nejsou v souladu ani s vývojem IT v čase, ani s obecně platnými normami správy ICT a to především v oblasti bezpečnosti.
Zajištění správy ICT naší společností vám přinese správu IT, která bude jasně definovaná SLA smlouvou, a to nejen při dodržení všech standardů, ale i procesů které jejichž správnost, bezpečnost a efektivitu máme roky ověřenou praxí u stovek našich zákazníků.
Námi poskytovaná správa bude stejně kvalitní bez ohledu na dovolené, chřipkové epidemie nebo problémy na trhu práce.
Její funkčnost si můžete kdykoliv ověřit a zkontrolovat podle smluvně závazných pravidel a její realizaci a nákladnost dostanete formou reportu každý měsíc společně s vyúčtováním.
Věříme, že i vy se můžete zařadit mezi naše spokojené zákazníky.
Nejsme pouze dodavatelem, ale jsme partnerem se vším všudy a to především v důsledku provázanosti ICT a ostatních oddělení společnosti.
Takovýmto partnerem je naše společnost, která poskytuje správu ICT již o roku 1995 a s mnoha klienty spolupracuje již více jak 25 let. Víme, že výběr správného partnera pro správu ICT je citlivým a strategickým rozhodnutím, ale jsme přesvědčení, že jsme nanejvýš kvalifikováni takovým partnerem být.
Reference našich stávajících zákazníků
Stabilita společnosti, která je prověřena více jak 25-ti lety na trhu správy ICT
Dlouhodobé partnerství a vzájemná důvěra jak mezi námi a našimi zákazníky, tak našimi strategickými IT partnery
Znalosti potřeb a zkušenosti s ICT malých, středních i velkých společností
Kvalifikovaný tým našich certifikovaných specialistů
Flexibilita dle potřeb klienta
Naše služba přináší
Komplexní zabezpečení dat i celé infrastruktury
Zálohování
Online monitoring 24/7
Konfigurace serverů
Konfigurace stanic
Antivirová a antispamová ochrana
Poskytnutí náhradního harware
Dodávky IT
Dodávky spotřebního materiálu
Poradenství
Odpadá vám starort o IT
Správu IT zajištěnou z úrovně odborných argumentací IT pracovníků na úroveň nákupu služby s jasně danými parametry
Umožníme vám přístup k nejnovějším technologiím
Řešíme likvidaci (recyklaci) zastaralých technologií
Přenesení zodpovědnosti za chod a péči o IT na nás vám vyřešní poeblém shánění IT expertů
Náš expertní tým vám bude plně k dispozici
Ušetříte náklady na zaměstnávání vlastních IT expertů
Zajistíme zvýšení bezpečnosti IT a to jak v rovině provozní, tak i zneužití dat.
Budeme vaší infrastrukturu a daové toky online monitorovat
Nastvíme pravidla tak, aby se minimalizovala možnost zneužité dat uvnitře společnosti
Definuje jeden přístupový bod celého IT
Odstraníme problémy s koordinací a optimalizaci informačních toků
Díky optimalizaci dojde k používání pouze té techniky, která je potřeba pro plnění podnikatelských cílů společnosti.
Přenese jednorázové velké investice na úroveň běžných provozních nákladů, což povede k optimalizaci cash-flow společností a uvolnění peněžních prostředků
Rámec poskytované služby je vždy definováný v servisní smlouvě, jejíž nedílnou součástí jsou parametry služby (SLA - Service Level Agreement). SLA definuje dobu odezvy, dostupnost služeb, dobu aktivace náhradního řešení, postupy v mimořádných nehavarijních situací apod. Tyto parametry se vždy řídí individuálními potřebami klienta, a to jak z hlediska jeho technických potřeb, tak s ohledem na finnační zdroje. Parametry SLA lze dle požadavků zákazníka modifikovat kdykoli v průběhu vlastního smluvního vztahu.
Outsourcing IT je vysoce individuální záležitost. V případě vašeho zájmu vám vypracujeme konkrétní nabídku, která bude vycházet ze vstupní analýzy IT, kterou vám zdarma vypracujeme. Máte-li jakékoliv dotazy, nezávazně nás kontaktujte, a my se vám bude rádi věnovat
Copyright 2020 by SUMA s.r.o.